2010. március 14.

és ha így van?

dolgokat hallani és annak tanúja lenni... a két dolog közt a különbség óriási... Ha csak hallod őket minduntalan elgondolkozol hogy vajon így van-e. Legszívesebben utánajárnál az egésznek ha tehetnéd, de nem teheted. Ebből adódik az én problémám is. Olyan dolgokat tudtam meg Róla amik miatt szerencse hogy nem undorodok Tőle teljesen. Amiket hallottam azok komoly vádak, és ennek függvényében nem tudom mit higgyek. Nem akarok egy olcsó kis kesztyű lenni, amit az ember télen vagy amikor óhajt felpróbál és ami ha viselőjének kedve támad, jó alaposan átmelegíti a kezeit. én egy talizmán akarok lenni ami mindig vele lenne és szerencsét, örömöt hozna neki jóban és rosszban. Már csak a viselőmet kéne megtalálnom (:
A lényeg hogy nagyon elkelne Neki egykét jó érv, és valaki aki ismeri és akiben 150%-osan megbízhatok. Már igazából tudom is hogy ki. Na majd kedden.. (:
Jah! és örülök hogy most már kijózanodtam és így tisztábban látom
sokkal a dolgokat...sokkal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése