2010. július 24.

Nicholas Sparks

Szeretek romcsi filmeket nézni (főleg mikor ilyen egyedül vagyok), amiket aztán rendszerint végigsírok..dehát ez ilyen. Megnéztem a Walk to remember-t és hát jó. Mondjuk kicsit megrázóbbat vártam. Semmi nem volt ahhoz képest amit mondjuk a Dear John-on műveltem a Marije-jel... Mert ha valaki figyeli a film alapjául szolgáló könyvek szerzőjét könnyen meglehet hogy rájön arra hogy bizony egyezik! Úgyhogy mentem is és megkérdeztem internetbarátnőmet hogy miket írt még ez a Nicholas Sparks mert lehetséges, najó tutira hogy el fogom olvasni a könyveit, mert ha a film jó, akkor a könyv valószínüleg 100szor olyan csodás lesz, mert hát így van ez. Szóval ráakadtam a listára
  • The Notebook - Szerelmünk Lapjai (1996 október)
  • Message in a Bottle - Üzenet a palackban (1998 április)
  • A Walk to Remember - Séta a múltba (1999 október)
  • The Rescue - A tűzlovag (2000 szeptember)
  • A Bend in the Road - Mindig van holnap (2001 szeptember)
  • Nights in Rodanthe - Éjjel a parton (2002 szeptember)
  • The Guardian - Az őrangyal (2003 április)
  • The Wedding - Eltékozolt évek (2003 szeptember)
  • Three Weeks with my Brother (2004 április)
  • True Believer - Igaz hittel (2005 április)
  • At First Sight - Első látásra (2005 október)
  • Dear John - Kedves John (2006 október)
  • The Choice - Válaszúton (2007 szeptember)
  • The Lucky One - Szerencsecsillag (2008 október)
  • The Last Song - Az utolsó dal (2009 szeptember)
Egyszóval lesz mit olvasnom :D és bátran ajánlom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése