2010. augusztus 4.

oachkatzalschwoaf

azt jelenti hogy mókusfarkinca :D
Ja! Most jöttem haza Erdingből. Kíírály volt. Az eleje kicsit uncsin indult, mert kb nem értettünk semmit, aztán a végére már tök belejöttünk. Szóval most tiszta dojcsos vagyok :D
Örömmel szeretném tudatni a nagyvilággal, hogy megittam egyedül életem első üveg sörét!!!! És nem is volt olyan rossz..Csak mert eddig kb egy kortyot se tudtam lenyelni.... :D szóval ezt hozzák ki belőlem a bajorok. Nameg az allergiát....
Mottónk a négy napra: Megiszunk egy sört és még maradunk kicsit. Ez azt jelentette hogy kb 3ig iszogattunk meg csocsóztunk meg hülyültünk a sok köcsög friccel.Münchenben meg jól bevásároltam :D csini


Aztán mikor hazajöttem azt kaptam amire nem számítottam. A Szomszéd megvette nekem a telefont.. Szóval most extra báró vagyok az új fasza handymmel:D NAAA????? Kit szeretnek a legjobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése