2010. július 17.

szélrózsa, Eszti, jäger... :)


Túl vagyunk a Szélrózsán.. Kicsit döcögősen indult, nameg unalmasan, de aztán egyre belejöttünk. Elsajátította a két városi kislány a sátorozás minden csínját-bínját (hát ez meg milyen szó? :D), megbarátkoztunk a békalencsékkel, háborúztunk a szúnyogokkal, találkoztunk régi feledésbe merült rokonokkal és végül mindezek után elérkezett a hazautazásom előtti utolsó este. Vettünk némi Jägert, a hangulat megalapozása érdekében és kiterveltük hogy: "Na majd mi lespanolunk a cuki csávóval, akit kinéztünk" :D Ez meg is történt, csak annyi különbséggel, hogy a cuki srác bátyja akadt a horgunkra. Hihetetlen nagy arc fogorvos a csávó, szal az ingyen fogtömés már biztosított:D Így hármasban aztán lezúztuk a Körös-partra, megiszogattuk a kis frissítőnket és pipázgattunk szép visszafogottan. HÁÁÁÁH!!!! Leszophat mindenki, mert senki sem vette észre rajtam hogy kész vagyok!!! xD Hát igen ez már profizmus. Ezek után következett az este fénypontja. Órákig fürödtünk a Körösben.
Hihetetlen érzés volt. Becsukod a szemed.... Beleugrasz a vízbe... Alámerülsz, és élvezed ahogy körülvesz és simogat a wasser.... Csukott szemmel felemelkedsz a felszínre... Hanyatt fekszel a víztükrön... Kinyitod a szemed... És ekkor eléd tárul az a fantasztikus és leírhatatlanul gyönyörű csillagos nyári égbolt. H mindezt el tudod képzelni, akkor szorozd meg azt 100-zal és akkor talán átérzed ezt a csodálatos pillanatot...
Hát igen...Eléggé nagy élmény volt... Szerintem életem egyik legjobb estéjét töltöttem el a legjobb barátnőmmel és egy sráccal akit kb 1 órája ismertem.
Erről jut eszembe! ESZTI!!! Emlékszel még hogy megfogadtuk, hogy szeptember 11.-én meglátogatjuk???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése