2010. május 23.

mi lenne..

...ha nem szólnának bele olyan emberek az életembe, akiket nem akarok, vagy épp jelen esetben azt se tudom hogy kik. Szeretem amikor néhány kis buta azt hiszi, hogy érti és átlátja a helyzetet, de ez sajnos nem igaz. Nem tudhatod hogy mi van a fejemben és hogy mi a célom! Én se pofázok bele olyanok szaros kis életébe akik nyilván nem is érdemlik meg, másrészt meg szerintem egy embernek akkor kell a másiknak segíteni amikor az megkéri. Mert az ilyen "hátad mögött szépen elmondom másnak amit hallottam még ha nem is igaz, akkor is" sokszor sokat ront a helyzeten. Bocs, de vagyok olyan jó játékos, hogy tudjak egyedül dönteni és mérlegelni, hogy kinek mikor és mit mondok el. És nem utolsó sorban KI TUDOM VÁRNI a megfelelő pillanatot. Szóval nem kéne keverni!!!
A másik pedig, hogy már megint Csernust olvastam és tessék: "Megpróbálhatunk előírásokat követni, uralkodni az érzéseinken, megpróbálhatjuk előre eltervezni a cselekedeteinket - de ostobák vagyunk, ha így cselekszünk. Úgyis a szív dönt, és csakis az ő döntése számít."
Szóval úgyse tudsz befolyásolni, csak ha én úgy akarom, ígyhát ne is próbálkozz.. ENNYII!!!

3 megjegyzés:

  1. Zsírosdeszka hogy ilyen keményen fogalmazod meg a mondanivalódat,csakhogy a Blogspotnak meg a Bloggernek szüksége van Adminra,aki szépen elolvassa néha még a szennyeket is,és körülmetéli hogy náci vagy akár fasiszta tartalmaktől mentes legyen.Ezt az összes Blogon meg kell csinálni és minthogy én kutakodok a blogok között megtaláltam ezt is(meg már említetted is -.-) és egy bejegyzés után gondoltam tudnia kell róla valakinek, h ne fusson már utánad mint egy hülye,mert te ribi módon leszarod és csak játszasz vele....:) (MG Blogger MODERATOR...OKÉÉÉ??!?!?!?)

    VálaszTörlés
  2. óhhhóóó... na most megkaptam :D

    VálaszTörlés
  3. az biztos...xD
    Egy hülye most szaladt be az Apple storeba meztelenül....

    VálaszTörlés