2010. május 9.

egy full értelmetlen bejegyzés


hajj de rég írtam már... talán azért is részben mert semmi érdekes nem történik? Na nee! Ez így nagyon nem igaz. Igenis sok dolog történt, zajlik az élet rendesen. Kis híján kirúgtak a koleszból, a Bonnie bulija is megvolt..khm... amit finoman fogalmazva kicsit skippeltem,de sebaj majd a következőre emlékezni fogok. Itt jöhetne az a felejthetetlen idézet amit a mélyen tisztelt Bakuretz papa mondott tündéri cukibubi lányának, mégpedig hogy: "Na! a pap lány már megint részeg!" :D na ennyit erről az estéről. Megvolt a ballagás!!! Youpiii! Reménység szerint már nem fogjuk a 12.-eseket túl sokszor látni szóval mienk az iskola! gyerekeim! Előttem a lehetőség a bizonyításra! kaptam egy kottát és meg kell tanulnom. Meg lehet hallgatni: Léon Boëllmann - Suite Gothique hát szép.. És már egy oldalt tudok belőle, ami nem kevesebb mint másfél órámba került, és ez még csak a kezdet... Na de sebaj, csak ne emlékeztetne ez a rohadt darab a bűbájos exemre.. :D váá.. A Mátyássy Gábor úgy néz ki mint Son-Goku!!!!! xD lol Na ezt miután így közöltem lelépek mert vár rám a földrajz csodás tudománya.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése