2010. május 29.

kezeket a magasba! A lemezjátszóknál DJ Lafffffffiiiiii

I was born in a system
that doesn't give a fuck
About you nor me nor the life.
Don't be a victim of things
I do to survive.
Because I won't wish you any good,
you Babylonians.

Gyerekeim! Olyan visszafoghatatlan megzabolázhatatlan brutális kegyetlenül igényes party hangulatom van hogy az már nekem fáj! TOP-on VAGYOK VÉGRE MEGINT!!!!!!!! iggggeeeenn visszatért belém az élet. Kimásztam a gödörből... Kicsit szánalmas... Itt táncoltam fél órát fülhallgatóval a fülemben és hallgattam a csodás zenéimet... Felöltöztem megcsináltam a fejem ééés hová megyek a cáláddal??? naaa??? Egy izgi Veranstaltungra az OVIBA!!!!!!! zsír lesz. Majd táncolok egyet az asztalon hogy megtudják az apukák, hogy miből maradtak ki a szar életük során. Basszameg de jó ember ez a Guetta :D

1 megjegyzés:

  1. jujjj drága kis partyarcom (L) nekem is amúgy ma nagyon bulihangulatom volt :P menjüüüünk! xD és annak pedig kimondottan örülök hogy "kimásztál a gödörből" :) remélem ,nem fogsz visszaesni..de én mindig melletted leszek ;) na csak ennyit akartam ezen a csodás délutánon közölni véled..:)

    VálaszTörlés