2010. június 20.

éjjeli torta

Miután 4 napon keresztül a csodás otthon és a szomszéd ház, nameg a templom között ingáztam kb az idegösszeroppanás határára kerültem... Nem mintha nem élveztem volna az ingázást, bár sztem lassan átköltözhetek a Szomszéd zongorája alá..
Tanúja voltam egy csodás meccsnek (tevel vs. bonyhád)... hát...vesztettünk.. de sebaj azért a mezt levehette volna :S
délután pedig fogtam magam és buszra ültem. És sikeresen leszálltam Kaposszekcső helyett Sásdon.. ( bocsi Fruzsi mamája! Esküszöm beszállok a benzinpénzbe...)
Már megint hülyére zabáltuk magunkat.... Aztán megtömtem életem legfincsibb pipoját (ciao ricardo)
Aztán jöttek a jobbnál jobb filmek, meg a szenvedés mert mindenről az otthon felejtett félnarancsom jutott eszembe... na mindegy..
holnap évzáró! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése